محمدرادینمحمدرادین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی خونمون

سیزده بدر 91

1392/7/23 12:00
نویسنده : mamane radin
232 بازدید
اشتراک گذاری

قرار بود همگی بریم باغ عمو رسول(عموی شما نه مامان عموی خودم) ولی من ترجیح میدادم جایی نرم چون میدونستم به خودم که خوش نمیگذره هیچ، به خاطر حال و روز من بقیه هم ناراحت میشن،اما بابایی گفت بریم بیرون نو هوای آزاد شاید بهتر بشی و بتونی غذا هم بخوری،خلاصه رفتیم.

مسیر باغ یه کم ناهموار بود و من میدونستم این تکونا اصلا برای شما خوب نیست و همش به بابایی میگفتم که آروم تر بره و مدام صلوات و آیت الکرسی و چهار قل میخوندم که خدای نکرده اتفاقی نیفته.نگران

بالاخره مسیر 15 دقیقه ای حدود نیم ساعت،40 دقیقه طول کشید تا رسیدیم،حاج خانومو با خودمون بردیم که تو خونه تنها نمونه چون مادربزرگ هم بود هم صحبت داشت و حوصله اش سر نمیرفت.(مادر بزرگ خودم که شما میشی چهارمین نتیجه اش قربونت برم:اول سامیه، دوم شایان بچه های دخترعموم بعد هم پرهام پسر خاله مینایعنی خاله شما که 40 روز از شما بزرگتره)

بابایی راست میگفت بیرون حالم خیلی بهتر بود و از همه مهمتر اینکه من اون روز سیر دلم ناهار خوردم!!!هورا

خیلی بهمون خوش گذشت،انشااله سال دیگه شما هم هستی و با هم میایم همینجا دورت بگردم.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khalash
24 مهر 92 15:29
ﻧﺎﻣﻪ ﻣﺎﺩﺭﯼ ﺑﻪ ﭘﺴﺮﺵ !!!... ﭘﺴـــﺮﻡ! ﭘﺴﺮ ِﺧﻮﺑﻢ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻫﻢ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯿﺸﯽ . ﻣﯿﺎﯼ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﺘﯽ ﺟﻠﻮﯼ ﻣﻦ ﻭ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﻭ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﮐﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﯼ! .. ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﺻﻼ ﻋﺠﯿﺐ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﺗﻮ ﻧﺎﮔﺰﯾﺮﯼ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ !....ﮐﻪ ﺗﻮ ﺣﺎﺻﻞ ﻋﺸﻘﯽ ﭘﺴــ ـﺮﻡ ... ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﯿﺖ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ... ﻋﺰﯾﺰﺩﻟﻢ! ﯾﮏ ﻭﻗﺘﻬﺎﯾﯽ ﺯﻥ ﺑﯽ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻭ ﺍﺧﻤﻮﺳﺖ .ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﮐﻪ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ. ﺑﺪﻗﻠﻘﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺍﺳﻤﺘﻮ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺟﺎﻧﻢ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ﻣﯿﮕﯽ : " ﺑﻠﻪ "! ﻭ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺯﯾﺮ ﮔﺮﯾﻪ .... ﺯﻥ ﻫﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﭘﺴﺮﻡ ... ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺗﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﻣﺤﺒﺘﺖ ﺁﺭﻭﻣﺸﻮﻥ ﮐﻨﯽ ﻭ ﯾﺎ ﺑﺎ ﺑﯽ ﺗﻮﺟﻬﯿﺖ ﺍﺯ ﭘﺎ ﺩﺭﺵ ﺑﯿﺎﺭﯼ ... ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ. ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﯽ. ﺑﺎﯾﺪ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﮐﻪ ﻧﺎﺯﺵ ﺭﺍ ﺑﮑﺸﯽ ... ﻋﺰﯾﺰﻡ. ﭘﺴﺮ ﻣﻐﺮﻭﺭ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﻣﻦ !!!ﻧﺎﺯ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺷﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺍﯼ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺑﺮﺳﻪ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﯼ .... ﺯﻥ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻃﺮﺯ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻧﺎﺯﺷﻮﻥ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭ ﺩﺍﺭﻩ ... ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ؟ ﺍﯾﻦ ﻭﯾﮋﮔﯽ ﺯﻧﻪ ، ﮔﺎﻫﯽ ﻏﺼﻪ ﻫﺎ ﻣﺠﺒﻮﺭﺵ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ !... ﺧﯿﻠﯽ ﭘﺎﭘﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﮔﺮﯾﻪ ﺵ ﻧﺸﻮ ...ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻟﯿﻞ ﻭ ﭼﺮﺍ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺭﺍﻩ ﺣﻞ ﻧﺸﻮﻧﺶ ﺑﺪﯼ .... ﮔﺎﻫﯽ ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﻨﻮﯾﺶ. ﺑﺬﺍﺭﯼ ﺗﻮﯼ ﺑﻐﻠﺖ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻓﻘﻂ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﻭ ﺑﺒﺮﯾﺶ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﯾﻪ ﻫﺪﯾﻪ ﯼ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﺑﺮﺍﺵ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﻭ ﺑﮕﯽ ﮐﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ .! ﺍﺯﺵ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﯽ ... ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻭﻧﮕﯿﺖ ﻏﺼﻪ ﻫﺎﺷﻮ ﺁﺏ ﮐﻦ ﻧﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻏﺼﻪ ﺁﺑﺶ ﮐﻨﯽ ...... ﺍﮔﺮ ﻫﻢ ﮐﻪ ﭘﺎﯼ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺩﺭﻣﯿﻮﻧﻪ ﮐﺎﻓﯽ ﻫﺴﺖ ﻧﺎﺯﺵ ﮐﻨﯽ .. ﺑﻬﺶ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﯽ ... ﺍﮔﺮ ﺑﺎﺯﻡ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺁﺭﻭﻡ ﻧﺸﺪ ﺩﻟﺴﺮﺩ ﻧﺸﻮ . ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺻﺪﺍﺵ ﮐﻦ!!! ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺻﺪﺍﺵ ﮐﻦ ، ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﯼ !!!! ﺑﻬﺖ ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﺭﺳﺖ ﺍﻭﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﺻﺪﺍ ﮐﺮﺩﻧﺎ ... ﻓﺎﯾﺪﻩ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻭ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻪ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﺷﻪ . ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻩ ﻃﺮﻓﺖ ﻭ ﺗﻮﯼ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺭﻫﺎ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ... ﺯﻥ ﻫﺎ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﮐﻪ ﭘﺎﺵ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﯼ ﺭﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺵ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﺭﻭ ﺑﻬﺖ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻭﻧﻦ ... ﭘﺴﺮﻡ !!!! ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺧﺘﺮﮐﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺁﺭﺯﻭ ، ﺩﺧﺘﺮﮐﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺯﻥ ﻣﯿﺸﻮﺩ. ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯿﺸﻮﺩ. ﻣﺎﺩﺭ ﺗﻮ