محمدرادینمحمدرادین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی خونمون

نگرانی های مادرانه

1392/7/23 11:50
نویسنده : mamane radin
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم، خوبی مامان؟ من که زیاد خوب نیستم،خیلی نگرانتم،الان نزدیک دو ماهه که تو دل مامانی،وضعیت مامانی طوریه که خانم دکتر برای مراقبت از تو چندتا آمپول و یه سری قرص داده و گفته چون کمردرد شدیدی داری فقط باید استراحت کنی،کار سنگین که ممنوع!ناراحت

خاله مینا و مامان بزرگ و خاله مژی(خاله مامانی) وقتی فهمیدند تو سفرتو شروع کردی و قراره از بهشت بیای پیشمون خیییلی ذوق کردند و مدام حالتو میپرسن و میگن مواظب خودت و کوچولومون باشی ها!

ولی خوب یه وقتهایی مجبورم،نمیشه که هیچ کاری تو خونه نکنم،بوی غذا هم که از هر چیزی بیشتر اذیتم میکنه و وقتی که حالم بد میشه بیشتر نگرانت میشم عزیز دلم، وخدا خدا میکنم که طوریت نشه مامان.نگران

تو اولین سونویی که دادم هنوز قلب کوچیک ومهربونت تشکیل نشده بود یا اینکه دیده نمیشد،گفتن خیلی زود بوده برای سونو،ولی خوب به خاطر نگرانیهای مامانی خانم دکتر گفت برم.

عزیز دلم سالم و سلامت بمون و به فرشته های آسمون بگو مواظبت باشن و موقعش که شد بیا اینجا پیش مامان و بابا.بغل

خیلی دوستت داریم و بی صبرانه منتظرتیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khalash
24 مهر 92 2:29
azzzzzzzzzzzzzzzzzzizam