محمدرادینمحمدرادین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولوی خونمون

آزمایش سلامت جنین

1392/7/27 12:56
نویسنده : mamane radin
828 بازدید
اشتراک گذاری

21 خرداد 91 بود که عصر یه سر رفتم خونه بابا اینا عمه و زن عمو هم که اومده بودند به مادربزرگ سر بزنند وقتی فهمیدند من اونجام چند دقیقه ای اومدند پیشم برای احوالپرسی خودم و نی نی، یه کوچولو حالم بهتر بود واسه همین جرأت کردم از خونه برم بیرون، مشغول صحبت بودیم که اس ام اس اومد برام،گفتم شوهریه ولی دیدم از آزمایشگاه بود هنوز 1 هفته نبود آزمایش سلامت جنین داده بودم و گفته بودند تا 1 ماه هم ممکنه طول بکشه تا جوابش آماده بشه، ولی تو اس ام اس گفته بودند جواب حاضره و بریم بگیریم، خیلی نگران شدم، یعنی چی شده که اینقدر زود آماده شده؟ خدایا خیر باشه ! گفتند 1ماه !!!  خدایا نی نیم سالم باشه !استرس

به شوهری زنگ زدم و فوری خودشو رسوند رفتیم آزمایشگاه و جوابو گرفتیم، دکترم اون روز مطب نبود،مونده بودیم که چه کار کنیم شوهری هم نگران شده بود، زنگ زدیم به مریم جون (دختر عمه نی نی) که تو اورژانسه ، گفت بیارید به دکترمون نشونش بدم، تو راه همش برای سلامتی نی نی دعا میکردم و صلوات و آیت الکرسی میخوندم کلی هم نذر و نیاز کردم تا رسیدیم.نگران

جواب آزمایشو دید و توضیح داد که برای چه چیزهاییه و گفت خدارو شکر خوبه و مشکلی نیست،خیالم راحت شد و به خونه برگشتیم و این مرحله هم شکر خدا به خوبی و خوشی گذشت. انشااله همه مامانها و نی نی ها سالم باشن و خدا همشونو حفظ کنه.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)