محمدرادینمحمدرادین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره
پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی خونمون

جدیدترین عکس های گل پسر در روز مادر

1393/2/25 12:39
نویسنده : mamane radin
702 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم، میدونم خیلی دیر به دیر آپ میکنم و خودم هم از این بابت ناراحتم ولی خوب واقعاً فرصت نمیکنم عکس های گل پسری هم به خاطر این ویروس های لعنتی مشکل دار شده اینه که... اما یه سری عکس داغ و تازه دارم که براتون میزارم تا دوستانی که میخواستن ببینن الان عشق کوچولوم چه شکلی شده ببیننش  

این عکس ها رو روز مادر از پسر گلم گرفتیم ، اینجا هم که اینقدر خوشگله محوطه ی مجتمع خونه خاله مژی (خاله خودمه) که هر روز پسملی تا ظهر خونشونه و حسابی آتیش میسوزونه و خاله و ایمی (کیمیا جون،دختر خالم) و بوبی (پوریا پسر خالم) خیلی خیلی به من و پسر گلم لطف دارن و با حوصله و عشق از دردونه مامان مراقبت میکنن و جای خالی مامان و براش پر میکنن،دستشون درد نکنه، انشااله بتونم جبران کنم

پسته ی مامان در حال تقدیم گل به باباش

لطفاً بیاین ادامه مطلب...

 

 

 

 

عزیز مامان با سه چرخش ، به قول خودش : دخ (با فتحه روی دال)

ای مامان به قربون اون نگاهت!

دنیا رو بهش میدن وقتهایی که میبریمش تو چمنها میدوه دنبال پر (پروانه) و جوجو(گنجشک) و توتو(کبوتر)

من که هنوزم تو کف این عکس و این اثر هنری و فیگور عشقمم، خداییش نگاه شیطونشو ببین از اون پشت یواشکی، دل مامانو برده با این شیطونیهای شیرینش، الهی که من فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااش بشم!!!

آخ جون پروانه بالاخره نشست،تا دلت میخواد نگاش کن مامان

پسر گل مامان با یه صورت کثیف!

این هم یه بوس آبدار از جوجو

عزیز مامان وقتی گیر بدی به آبه دیگه آسمون به زمین بیاد زمین بره به آسمون باااااید بری! و بیرون آوردنت پروژه ایه برای خودش، فقط به هیچ وجه نباید آب روی سرت بریزیم که اگه بریزیم قیامتی به پا میشه که بیا و ببین!

سوباسای بابایی!

 

گل پسر توی تختش با آقا گاوه (به قولش خودش مااااااااااااااااااااااا!!)

مامان قبض روح میشه وقتی این شکلی کف دست بابابزرگ وایمیسی و میری اون بالاها اما تو کیف میکنی و تا بابابزرگ و میبینی میگی بالا بالا...

چیه مامان؟ تو فکری!

و این هم آقا رادین در پارک کلاله که همش در حال دویدن بود و این عکسو با 1000 مکافات از فاصله دور ازش گرفتم به همین خاطر کیفیتش پایینه

پسندها (5)

نظرات (2)

معینا
22 اردیبهشت 93 13:26
بیاین توی آپارات کلیپ من رو ببین و گزینه می پسندم که شکل قلبه رو بزن! http://www.aparat.com/v/RZewH چه عکسای خوبی انداخته!!!
mamane radin
پاسخ
ممنون عزیزم،کلیپت رو دیدم لایک هم کردم خیلی بامزه بود
مامان نی نی
24 اردیبهشت 93 18:27
سلام عزیزم چه ناز شده این گل ژسر خدا برات حفظش کنه دلم ضعف رفت واسش
mamane radin
پاسخ
سلام دوست گلم،خوبی؟ممنون عزیزم شما لطف دارین،انشااله خدا نی نی رو برات حفظ کنه و سالم و راحت به دنیا بیاد،خدا رو شکر که بهتری عزیزم،خیلی خوشحالم کردی که بهمون سر زدی]