محمدرادینمحمدرادین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

فرشته کوچولوی خونمون

یه شعر جدید...

1393/8/27 12:38
نویسنده : mamane radin
567 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامانی مدتیه که این شعر و یاد گرفتی و با کمک مامان میخونی و هر وقت هم که دوست داری این شعرو بخونی بدو بدو میای و میگی مامان دیدا نانین گیلی گیلی بِخونه!زیبا یعنی تو بخون تا منم بقیشو بگمزبان

    مامان                                        محمدرادین

یه توپ دارم                            گیلی گیلیه (اولا میگفت لی لیه)

سرخ و سفید و                        آبیه

میزنم زمین                             هَبا

نمیدونی تا                              تاجا

من این توپو                             نع!

مشقامو خوب                          ایندا (نمیدونم یعنی چی شاید منظورش عیدیه!سوال)

بابام بهم                                 ایندا

یه توپه                                   گیلی گیلی

در آخر هم چند ثانیه نگام میکنی و اگر هیچ کاری نکنم و من هم فقط نگات کنم میگی هویااااااااااا تشویق

و بهم حالی میکنی که الان باید بگی هورا و برام دست بزنی تشویق بوس محبت

 محبت بوس محبتآخر میخورمت خوشششششمزه ی مامانیمحبت بوس محبت 

فداااااااات بشم الهی...بغل

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ریحانه
27 آبان 93 12:47
چه دردونه پسری ماشالله عزیزم شعر توپ گیل گیلیو خیلی قشنگ می خونی منم میگم آفرین هورا
mamane radin
پاسخ
ممنون عزیزم
فرشک
27 آبان 93 12:51
بافت تابلوفرش فرزند دلبند شما با طراحی ویژه و سفارشی http://farshak.com/home/286-costomize-carpet-frame.html 03155472944 فرش تسنیم کاشان
مامان مهلا
27 آبان 93 15:41
سگد گسنگ سعر میخونی سوما(چقد قشنگ شعر میخونی شما)!!!
mamane radin
پاسخ
میسی خاله مهلا جون ، به شیرین زبونی های یسنا جون که نمیرسه
مامان مهلا
28 آبان 93 13:34
اینجوری نگو عزیز همه بچه ها رو اکه موقع حرف زدن به چشماشون نگاه کنیم و دقیق گوش بدیم به حرفاشون یه فرشته خوش زبون و خوردنی جلو رومون میبینیم
mamane radin
پاسخ
سحر
9 دی 93 11:39
آفرین محمد رادین جون. یه خواهشی ازت دارم، تو جشنواره عکس نی نی وبلاگ ممنون میشم به خواهرزاده من رای بدی، کدش 81 هست، کد 81 (هشتاد و یک) رو به 1000891010 بفرستید، ممنونم.