محمدرادینمحمدرادین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

فرشته کوچولوی خونمون

سپاس بی پایان!

1393/8/8 12:02
نویسنده : mamane radin
560 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.com

عزیز تر از جانم! اکنون 2 سال از زیباترین روز زندگیم،روزی که برای اولین بار چهره معصوم و صورت ماهت را دیدم و گرمای خواستنی تن لطیفت را احساس کردم میگذرد... چه قدر ناب بود آن لحظه که تو را روی تنم لمس کردم و با همه وجود شکر گفتم... و چه لذتی داشت آن "شیرین ترین سختی دنیا" ! 

2 سال از آن روزی که برای اولین بار صدایت را شنیدم... 2 سال از روزی که فهمیدم مادر بودن یعنی چه؟... 2 سال از روزی که در نهایت درد دیگر به خودم فکر نمیکردم و حتی از خداوند تقاضای رهایی از درد نمیکردم، فقط تو را از او میخواستم ... و سلامتیت را...

و 2 سال از روزی که لایق شدم... روزی که مادر شدم...

عزیز تر از جانم! بودنت بزرگترین امید در زندگیمان است، و خوشبختی و سلامتیت غایت آرزویمان...

عزیز تر از جانم،نور دیدگانم! حال در این اندیشه ام که چگونه شکر بگویم این بی نهایت را...

و در این عجز و شرم باز به خودش پناه میبرم... و تنها میگویم "خدایا برای هر لحظه اش هزاران بار شکر"

سپاس بی پایان مرا بپذیر!

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان مینای آرتین
8 آبان 93 20:48
محمد رادین جان تولدت مبارک عزیزم
mamane radin
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان جونی
18 آبان 93 12:36
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه در کنار خانواده بهترین و شادترین لحظات رو داشته باشی
mamane radin
پاسخ
ممنون عزیزم،لطف کردی