محمدرادینمحمدرادین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی خونمون

ظرف شستن گل پسر مامان

1393/7/8 11:04
نویسنده : mamane radin
598 بازدید
اشتراک گذاری

دارم ظرف میشورم اومده پیش بندمو میکشه میگه : ماااا دیدا ! مااا دیدا ! لانین شَندی(صندلی) !

من : شندیو چه کار کنی مامان؟    رادین : لانین بوشوره !

صندلی رو براش آوردم ، میگه : مااا دیدا لانین بَلَل (بغل)

بغلش کردم گذاشتمش روی صندلی که به قول خودش بوشوره ، یه هو آبو زیاد باز کرد پاشید به لباساش و خیس شد. با نِک و نِک از صندلی اومده پایین پیش بندمو گرفته میکشه میگه : لانین بپوش!!! براش پوشیدم جیغ میزنه که چرا از تنم در اومد: مااا دیدا این دَر! niniweblog.com

خلاصه یه وضی!!!

کلی گره زدیم که پیش بند از تن فسقلی در نیاد!

هیچی دیگه یه نیم ساعتی خودشو منو آشپزخونه رو حسسسسابی خیس کرد و گفت : ما دیدا لانین بوشوره بس! لانین پایین! میگم ببین مامانی،همه جا رو خیس کردی! شاکی  لبخند میزنه برام niniweblog.com

بعدشم قایم باشک بازی:

فدای اون فیگور هندیت بشم من! محبت

 

پسندها (2)

نظرات (5)

ساناز
12 مهر 93 14:53
ببخشید وقت نشد تا شب برات درست میکنم
ساناز
12 مهر 93 15:37
عزیزم عدد 2 رو گذاشتم
mamane radin
پاسخ
سحر
16 مهر 93 11:24
به به چه گل پسری.
mamane radin
پاسخ
مامان رادین
22 آبان 93 17:39
ای جوووونم چه پر نازی چقد هم شیرین زبون مرسی که بهمون سرزدید خوشحال شدیم
mamane radin
پاسخ
ممنون خاله جون شما لطف دارین
سحرمامی آرتین
23 آبان 93 11:31
وای وای وای چه پسری خداحفظت کنه خاله جونی زیرسایه ی مامان وبابات.
mamane radin
پاسخ
مرسی عزیزم