محمدرادینمحمدرادین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

فرشته کوچولوی خونمون

اولین سفر محمدرادین (مشهد مقدس اردیبهشت92)

1393/3/7 11:05
نویسنده : mamane radin
429 بازدید
اشتراک گذاری

تو دوران بارداری خیلی استرس و نگرانی داشتم که کوچولوی نازنینمون طبق گفته خانم دکتر زودتر از موعد به دنیا نیاد و خدای نکرده مشکلی براش پیش نیاد،و مدام دست به دعا بودم و سلامتی این هدیه آسمونی رو که خودش تو وجودم قرار داده بود رو ازش میخواستم و همون موقع نذر کردم که انشااله بعد از این که عشق کوچولوم سالم و به موقع به دنیا اومد به شکرانه ی این نعمت بزرگ در اولین فرصت ببریمش پا بوس آقا امام رضا(ع) ، و حاج خانم (مادر شوهرم) که به خاطر سن بالا و افتادگی با این که خیلی دوست داشت نمیتونست بره سفر و مخصوصاٌ زیارت، با خودمون ببریم و کمکش باشیم تا زیارت کنه و بهش خوش بگذره ، که خدای مهربون خودش مقدمات این سفر رو برامون آماده کرد و به اتفاق مادربزرگ و عمه و پسر عمه ی گل پسری رفتیم مشهد این عکس ها هم یادگاری همون سفره ، انشااله به زودی دوباره طلبیده بشیم.

محمدرادین در کنار پنجره فولادی

زیارت قبول عزیز دلم! انشااله سفر مکه

محمدرادین در مهمانسرای اداره مون

محمدرادین در باغ وحش مشهد

محمدرادین خوشحال و شیطون پس از بازگشت از اولین مسافرت زندگیش، در ایستگاه راه آهن اراک 

پسندها (5)

نظرات (7)

ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
5 خرداد 93 23:05
دلم تنگ شده برای دبستانم وآن حضور وغیاب ها انگار آن موقع هاکسی بود که بودن ما برایش مهم بود سلامتی رفیق فابریکای دبستانم که از همه شون بی خبرم، یه بار از کنار یکیشون رد شدم زیر لب گفت:چقدر آشنا بود برگشتم بهش گفتم:رفیق من همونیم که وقتی نمی یومدی مدرسه لب به لقمه هام نمی زدم حالا فقط واست آشنام...
مامان مینای آرتین
7 خرداد 93 15:52
محمد رادین عزیزم زیارتت قبول پسر قشنگم
مامان مینای آرتین
7 خرداد 93 15:52
مامانی شما اراک زندگی می کنید؟
mamane radin
پاسخ
سلام عزیزم بله، شما هم اراکید؟
مامان مینای آرتین
8 خرداد 93 12:36
اراک زندگی میکردیم خانمی الان دیگه نه... خوشحالم دلم برای اراک و بستنی خرم تنگ شده... بووووووووووووووس برای رادین عزیزم
mamane radin
پاسخ
] چه جالب ما هم فقط اونجا میریم ، ممنون عزیزم
مامان جونی
9 خرداد 93 18:37
زیارت قبول. چه عکسای قشنگی امیدوارم سفر مکه هم برید زودتر
mamane radin
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین
مامان جونی
9 خرداد 93 18:39
خصوصی گلم
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 خرداد 93 23:05
انواع شکست از نگاه دخترها : شکست عشقی : مهربون ترین دوست پسرش ولش کنه شکست اجتماعی : خوش برخورد ترین دوست پسرش ولش کنه شکست اقتصادی : پولدار ترین دوست پسرش ولش کنه شکست سیاسی : عاقل ترین دوست پسرش ولش کنه سونامی : همه ی دوست پسراش یهویی ولش کنن
mamane radin
پاسخ
مامانی؟!