محمدرادینمحمدرادین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولوی خونمون

اسم نی نی رو چی بذاریم؟!

1392/7/30 10:50
نویسنده : mamane radin
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی نازم! خوبی مامانی؟ دیگه چیزی نمونده بیای پیشمون قربونت برم، میگن باید بعد از 4 ماه و نیم اسم رو انتخاب کرده باشیم و وقتی باهات حرف میزنیم شما رو به اسم صدا کنیم ولی ما هنوز اسمتو انتخاب نکردیم، اما خوب وقتی من و بابایی باهات صحبت میکنیم کاملا" متوجه میشی و عکس العمل نشون میدی،فدات بشم الهی، بابایی که از در میاد و صداشو میشنوی شروع میکنی به شیطونی و وول خوردن که بگی منم اینجام niniweblog.com
و خستگی رو از تن بابایی بیرون میکنی، هنوز نیومده خوب خودتو جا کردی بلا !

مامانی به هر جایی که فکر کنی سر زده، کتاب ، اینترنت ، سایت ثبت احوال ، دوست و فامیل این آخریها که با کمک زن برادر دوستم (خاله زهره) رفتم کتاب اسم ثبت احوالو گرفتم و تند تند همشو زیرو رو کردم.niniweblog.com

من و بابایی دوست داریم اسمت هم با فامیلیت همخوانی داشته باشه و با "ر" شروع بشه ، هم معنای خیلی خوبی داشته باشه ، هم مذهبی باشه ، هم تلفظش آسون و زیبا باشه ، هم ایرانی باشه ....سوال

خلاصه نمیدونی با چه وسواسی دنبال اسم برات میگردیم امیدم !متفکر

اما از بین این همه اسم "رادین" بیشتر شرایط رو داری معنای خیلی خوبی هم داره "جوانمرد،آزاده" 

یه روز جمعه توی برنامه فیتیله اسمهای بچه ها که زیرنویس میشد یه دفعه بابایی گفت : بفرما اینم اسمی که میخواستی"محمدرادین" هم رادین داره هم مذهبیه هم قشنگه،... آخه من تا اون موقع نشنیده بودم که "محمد" رو با "رادین" ترکیب کرده باشن به همین خاطر شک داشتم که اینطوری شک منم برطرف شد و به احتمال خیییلی زیاد اسم شما میشه "محمدرادین" قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)