محمدرادینمحمدرادین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی خونمون

نی نی هفت ماهه شد

1392/7/28 12:32
نویسنده : mamane radin
399 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت!!! چه قدر بزرگی! چه قدر مهربونی! خدایا چه قدر به این مامان و بابای نگران لطف کردی!

بالاخره نی نی وارد ماه هفت شد، و خدا رو شکر روزهای نگرانی و خطر به سر اومد، دیگه اگه نی نی به دنیا بیاد خطری تهدیدش نمیکنه، و برای تنفس مشکلی نداره، البته من یعنی مامان نی نی همچنان دعا میکنم که در بهترین زمان ممکن و وقتی که کاملا رشد کرد و قوی شد،سالم و سرحال به دنیا بیاد.niniweblog.com

چه روزهایی رو گذروندم؟! هر روزی که میگذشت خدا رو شکر میکردم که نی نی زود به دنیا نیومد و دعا میکردم باز هم تو دل مامان بمونه و بدون هیچ مشکلی بعد از 9 ماه کامل که تو دل مامانی مهمونه و بیشتر از جونم ازش مراقبت میکنم بیاد پیشمون.niniweblog.com

خدایا مثل قبل از پاره تنمون ،همه هستیمون مراقبت و محافظت کن و هر خطر و مشکلی رو از فرشته کوچولومون دور نگه دار، به لطف و رحمتت ای مهربان ترین مهربانان...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)